Thursday, October 11, 2007

Selamat Hari Raya

Tunggu, tunggu.
Jangan pergi dari sini.
Sila baca notis di sini.
Jika tidak, akan ada bibit-bibit penyesalan.

Entry berbuka puasa bersama kawan UKM,
Saya tangguhkan dengan memberi laluan kepada notis ini dahulu.
Membaca di sini anggaplah seperti menaiki mesin masa.
Kejap-kejap ke depan.
Kejap-kejap mengundur.
Sama macam tuan blog yang kadang-kadang semangat tinggi.
Kadang-kadang jadi longlai.
Kena banyak supporter ni.
Hiks..

Oleh itu,
Dengan ini,
Saya selaku penyimpan mohor-mohor besar,
Ingin mengucapkan,


FriendsterKit.com Click here to get one



Memo tambahan:

- Makan lemang ingat saya.
- Makan ketupat ingat saya.
- Makan dodol sila jangan ingat saya.
- Bagi duit raya, simpankan untuk saya di sini. Habis cuti, saya datang mengutip.
- Maap Zahir n Batin Yang Mana terkasar bahasa, tersinggung di hati. Maklumlah,
Mata pena lagi tajam dari mata pedang.
- Selamat Hari Raya.
- Jom Balik Kampung.

8 comments:

MZ said...

assalamualaikum wb. samat ari raya. samat bercuti. samat balik kg (ke dah sampai kat kg ni? :p).
ampun maap d pinta atas sebarang salah silaps laku dan bicara.
duit raya seposen yg pak cik bagi tu simpan lek elok ya. ibu duit tu ;)) huhuhuhu

ak_0143 said...

salam aidilfitri!!!

Hajar said...

salam aidilfitri zura.
Maaf zahir & batin ek?
moga aidilfitri kali ni menjanjikan keceriaan dan kebahagiaan utk awak dan keluarga :)

aria ayumi said...

huhu. akk xonline yek.. diya sabo menanti nih.. :D

Noushy Syah said...

Have a blessed Eid.Maaf zahir batin..

Nak tuit raya kena dtg cium tapak tangan shaye..muahahhaha,ERRR patut dia yang bagi kita..hikss

zura lias said...

pokcik,
saya pun same..saya pun same ape2 yg pokcik taip tu..mase pokcik taip, saya tgh get ready tunggu kt tempat punch card,hikss..seposen tu dh ilang..waaaa..*kasik sepuluh hinggit bleh?*..hikss..

kamal,
salam aidil fitri..

hajar,
thanx awak..semoga awak pun same..jgn tensen2..

diya,
akak online tp x sempat nk bls2 msg..nk kasik link..nk tunggu diya online..kasik tru ym je..hikss..

noush,
xleh tium noush..jerawat timbul kt dahi..cium tapak tangan org..berlaga dgn dahi..kene berhati-ati di jalan raya..hiks..

faisal said...

bestnya dapat balik kampung,hehe..:) bahayalah ingat zura time makan, tercekik nnti,hihihi

zura lias said...

acai,
hehehe..besttt mmg besttt...nnti nk keje balik liat..hahaha..x buley ek..xpe,spital dekat dgn rumah tak?hihhi