Wednesday, May 09, 2007

Don't Play-Play...(ahakzz)

Saya memang yakin, jika kita di pihak yang benar,
Tuhan tunjuk suatu hari nanti.
Belum sampai sehari, Tuhan sudah tunjuk.
Ingat ye kawan-kawan, buat baik dibalas baik,
Buat jahat tunggulah balasannya.

Busuk hati bukan perangai yang bagus ye rakan-rakan.
Pertama kali anda buat.
Ke dua kali anda buat.
Ke tiga kali anda buat.
Lama-lama benda buruk dah jadi wangi.

Saya memang ditakdirkan mempunyai badan yang kecik atau lebih senang disebut pendek.
Tapi jangan ingat hati saya jugak kecik.
Bila selalu diasak-asak, saya memang boleh meletup.
Kerana atas nama profesional, saya tidak serang seperti kanak-kanak bergaduh atau seperti si hati busuk yang hanya pandai tikam belakang sewaktu saya sedang bercuti tetapi di depan saya diam tanpa komen.

Saya memang boleh bertekak kalau si hati busuk suka cara begitu.
Tetapi saya tidak suka.
Hello, umur saya sudah 25 bukan 18 tahun.


DON't PLAY-PLAY With Me!!!!!!



P/S: Saya juga mau menutup spekulasi.
Penat ar letak nama kat profile, masih ada yang ingat saya seorang lelaki.
Kawe ore tino tauuuu!!!

8 comments:

Iza Idris said...

haha..
zura..aku tak sabar tunggu "bespren ko" punya ending..

hepi ending ke ye?? :D

shaizhar said...

wah! dah ada bf rupanya.. patutlah promosi muka.. hehehehe!! 25 + 7 = 32

zura lias said...

izah,
ahaha..aku pun tgh tak sabar ni. Dia tak baca lg email boss kite reply..n die x nampak muke lg kt sini..uiks,"bespren"?bukan abang ko ke?hahahahaha..

Shai,
erkk??bf?hahaha...sile-sile rakan yang kenal saya tolong menjwb..hikss...promosi muke tu nk bgtau..kawe ore tino..buke jate..penat bubuh name kt profile tauu...

aria ayumi said...

hak3... ade org ingat akk ore jate ko? payoh gitu. saloh tapsir nati laeng pulok jdnyo. hehehe... :D

zura lias said...

diya,
hikss..tu le pasal..hahaha...

MZ said...

sapo lah mato buto tuh ;)) huhuhu *ke ayat nak mengayat tuh?!*

Noushy Syah said...

hehhehe zura...bukan pendeklah cik kak..kalau orang dalam bahasa disebut RENDAH kan..hehhehe

BTW wahhh nape GRRRRR geram tuh?

Kalau sebut ZURA confirm pompuan my dear tapi nama "ID KRIESZ" memang bole buat org salah sangka igt lelaki, sbb mula2 Noushy pun igt KRIESZ=seorang jejaka, hehehhe..tapi bila dah baca kat profile xde lah spekulasi dah...

zura lias said...

pokcik,
xtau le sapo yg buto tu..*sape mkn cili die rase pedaskan pokcik*...

noush,
hikss..part2 bahasa ni..mmg fail noush..hahaha..sebut petite le..hikss...

geram dgn perangai dak opis ni..hikss..
haa tu ar..nie mesti kes x bace profile..men redah bace entry je...hahahaha