Thursday, May 17, 2007

Biru

Sementara menunggu kerja-kerja penguploadan selesai,
Saya mahu letak barang-barang kesukaan saya yang bewarna biru.
Saya ambil gambar dengan camera handset yang murah.
Jadilah dari tak adakan.

Benda-benda biru yang berada dipersekitaran saya.
Semua saya ambik.
Banyak lagi.
Tapi cukup 3 barang dahulu sementara menunggu kerja penguploadan selesai.
Kerja-kerja penguploadan, apakah itu?
Haish, tak payah tahu.
Itu sebahagian kerja-kerja saya di ofis.^_^..

Gambar 1.


Ini purse Saya.
Warna Biru.
Selalu purse saya boleh tahan dalam masa 2 minggu sahaja.
Tapi yang ini lama sedikit.
Moralnya, belilah purse yang harganya ok-ok dari beli yang mahal tapi tahan 2 minggu.

p/s: diya, sama brand tak sama corak.HIkss..

Gambar 2.


Mouse saya yang bewarna biru.
Lagi besar dari tangan saya.
Huh..

Gambar 3.


Selipar saya di Opis.
Sakit kaki mau pakai high heels 8 jam setengah. (Itupun kalau takde kerje,kalo ada, 11 jam)
Comel tak?
Tak nampak sebab tak kuasa nak keluarkan dari kaki.
Bahagian jari dah jadi hitam hasil pemakaian setiap hari.
Hikss..malu..

Ada lagi yang warna biru.
Cukup tunjuk yang ini hasil dari menunggu kerja di pejabat selesai.
Tak selesai-selesai jugak.
Argh,,

7 comments:

MZ said...

bukan kah mater cik juera berkaler birue? :D

Noushy Syah said...

hehhehhe...jgn otak BIWU tp Monday blues and layan lagu2 blues tak pe..ngehhh!

zura lias said...

Pokcik,
haah le pokcik..lupe nk tangkap gambo mate sendiri..:P..

Noush,
hikkss..otak x biwu..tp kuning sesikit je...haahahah..lagu blues layan time sedey2..tp arie ni x blues..esok cuti..yeayyy..

aria ayumi said...

hehe sama brand je upenye... ingatkan wallet akk ade gambo tedy bear gaksss... heee :D akk suka biru eh... huhu selipar akk tu unik ah... ade siput babi.. eh bukan2... org panggil ape tu kak... lupa dh... :p

zura lias said...

hikss...memule nk beli ade gambo teddy bear gak,tp ade kwn akak ckp, dh mcm budak2 lak..hahhaha..*tp akak mmg mcm budak2 pun..hikss..
siput babi??hahhahahahhaa...cengkerang..kalo siput babi,akak pun xmo beli..hikss..

Jie said...

biru mata hitam ku...he he he :P

zura lias said...

hihihi..biru mata hitamku?ape maksud tu ek?hikss..