Wednesday, August 02, 2006

Xde Mende Best..

Mencintai seseorang bukanlah apa-apa
Dicintai seseorang adalah sesuatu
Dicintai oleh orang yang kau cintai sangatlah berarti
Tapi dicintai oleh Sang Pencinta adalah segalanya ...

Ayat nie saya copy paste dari blog sape ntah. Rase best lak nk bubuh kat sinie. Tuan punya blog kalo terperasan, jangan marah ek. Bagus ayat nie.

Semalam saya lepak-lepak bersama kawan. Makan-makan. Minum-minum. Ramainya org kt masjid putrajaya even jam dah pukul 10. Eh, saya xmau cerita ini.

Saya mau cerita mata saya berkelip-kelip sebelah kanan. Itu tanda mau nangih atau diumpat org atau ade org nginduan same gue?hikkss..

Sebenarnye, sebenarnye..saya sangat ngantok. Tangan mau menaip tapi mata besar ini sudah mau tertutup. Tangan menaip dengan mata hampir tertutup mengakibatkan empunya blog tidak paham apa yang mau ditaip tapi mau jugak mengupdate entry.

Ah, mata saya sudah tidak mampu menahan. Mau kasik cucian segar sedikit yerk..:D..

No comments: