Wednesday, August 16, 2006

Emo Terlebih Makan Garam

Saya sekarang sedang emo.
Saya umpama paku tekan.
Saya tidak menekan tapi ditekan.
Oh, saya bukan paku tekan tapi dinding yg dilekatkan dengan paku tekan.

Saya manusia biasa.
Ada masa saya gembira.
Ada masa saya sedih.
Saya masih ada lagi liang-liang untuk rasa sedih.
Apa yang pelik jika saya sedih.
Saya mau mengikut jejak langkah Siti, Biarlah Rahsia menjadi Tiada Rahsia.
Saya juga mengikut cara Siti, hanya tabir-tabir bukan terbuka terus.

Saya lebih senang diberi komen terus di dalam blog.
Jika komen melalui telefon atau YM, jangan salahkan saya jika saya sendiri lupa itu entry bile ek.
Sebab dirumah saya banyak semut yang suka masuk dalam bekas air masak saya.
Kalau saya nampak, saya akan buang air itu.
Jika tidak, faham-faham sahaja kenapa saya lupa.

Yang paling penting, INI BLOG SAYA.
Walaupun kerajaan mengambil langkah tegas untuk untuk memantau blog.
Saya tidak menyebut unsur-unsur penghasutan yang boleh menjejaskan perpaduan negara.
Saya mungkin kadang-kadang akan menjentik sahaja.

Bila saya kata ini Blog saya, saya akan kata pula sukati aku ar nak bubuh apa pun.
Selagi tidak melanggar apa yang di larang dan dibenarkan.
Sekali Lagi,
INI BLOG AKU, SUKATI APE AKU NK TULIH!

1 comment:

Anonymous said...

best regards, nice info »