Tuesday, August 29, 2006

Cuti

Saya cuti.
Jadi blog ikut bercuti.
Walaupun saya kehilangan suara yang merdu, tapi saya tetap suka cuti saya.
Saya menonton wayang bersama adik-beradik.
Bermain dengan kucing saya.
Berjalan-jalan sambil makan corn in cup.
Saya pikir, bila saya berjalan dgn kawan-kawan pula,
tentu suara saya yang merdu akan kembali.
Jadi saya dapat menghiburkan semua orang di dalam kereta untuk mendengar nyanyian-lirik-berterabur dari saya.
Saya kecewa.
Sampai di Johor, saya hilang semua suara.
Saya berckp seperti orang bisu.
Semua orang perlukan telinga lebar untuk mendengar suara gemersik saya.
Saya gelak seperti keldai.
Orang gelak bila saya gelak.
Bukan gelak citer lawak tapi gelak dgr bunyi gelak saya.
Tidur di dalam hotel yang sejuk sambil berebut menarik selimut sangat membahagiakan.
Ye, kenangan di Johor saya xkan lupa.
Terima kasih utk mak ayah gie yang melayan dgn sangat baik.
Saya pikir hidangan biasa rupenye satay n nasi ayam bakar yang selalunye saya makan bila ada sesuatu keramaian je.
Melepak di Singgah Sini Selalu jugak sangat seronok. *sini itu ditambah ye*
Saya mencuci mata dengan senang hati.

Selamat Pengantin Baru Along.
Yeay, raya tahun ni ade rumah nk kene attack.

Nota: Kuza, nanti aku upload gambar.

No comments: