Wednesday, July 26, 2006

Saya rindu..

Saya ada kesempatan sedikit. Mau buat entry aktiviti yang saya rindu hasil permintaan dari Miss Kuza :-

- Saya rindu mau main bolin same member2..
- Saya rindu mau lepak ramai2 dekat kedai minum..
- Saya rindu mau tgk wayang ramai2 sambil dgr suara miss kuza jerit ketakutan bila tgk cerita hantu..hikss..
- Saya rindu mau gie genting n main games kat situe puas2 hati..
- Saya rindu mau picnic same member2...
- Saya rindu mau bbq tepi pantai same member2..
- Saya rindu mau naik keretapi dari melaka ke ipoh..
- Saya rindukan dia..dia rindukan saya tak?..*ehh..out of topic ek?*..
- Tak kire..mau ckp jugak..saya rindu dia..rindu sgt2..sy rindu BUk saya..rindu lotter saya..rindu mau main same-same.Nanti saya balik, kita main sama-sama ek. Kalo BUK jwb ye, mau saya pengsan 14 hari 14 malam.

No comments: