Monday, August 15, 2005

Entry Terakhir..

Entry hari nie entry terakhir..bukan berakhir selamanya..utk bulan nie ajer..xpun entry terakhir sebelum masuknya bulan Oktober..sbb ape entry terakhir?sbb aku banyak mende nk buat..byk mende nk pikir..
Selalunya aku anggap blog nie mcm diari aku..ape aku buat sume nk buh kat sinie..rase sedey..rase epi..sume rase aku letak kat sinie..tp utk kali nie aku xleh letak kat sinie..nahinnn...

"Ada perkara kita bleh share dgn org..ade perkara kite bleh bercerite dgn org yg rapat dgn kita..ade perkara kite simpan utk diri sendirik"

Utk member2 yg slalu online bersama..paperhal..kontek enset aku..aku x on YM..no. aku pun masih no. yg sama..akukan setia dgn no. aku tue biarpun byk cabaran pakai no. tue..huhuhuhu..

Utk orang yg ajak tgk wayang...sorie beb..aku dh tgk Ungu-Violet n aku x sanggup nk tgk dah..bukan x best..citer 2 bg aku citer yg sedang2 ajer..jom tgk Gol N Gincu..ahakzz..

No comments: