Thursday, August 11, 2005

Jerebu buat otak aku kelabu..

Sekarang musim jerebu..aku rase kat Malaysia kene tambah satu lagi musim selain musim panas dan musim hujan..musim jerebu..tiap2 tahun ade jerebu..tapi rasenye tahun nie palin teruk..aku pandang luar rumah..mata aku berkaca-kaca..bukan sbb aku terharu..bukan sbb aku dalam kesedihan..sbb jerebu memudarkan pandangan aku utk skodeng mat rempit kat jalan raya..

Otak aku pun dh jd kelabu dgn mata yg berjerebu..aku x dpt berpikir dgn waras..aku taip entry ini tanpa tujuan..aku bukak pc..aku jenguk email tp aku x mampu bls email sbb aku xtau ape aku nk taip..inikan tanda otak dh kelabu??aku tutup email..aku bukak blog yg aku sukerk nk tgk n web yg tetiap arie mesti aku nk tgk..blog ape..web ape..syyy..secrect..ahakzz..yg pentin walaupun otak aku dh kelabu..aku x mengkuningkan otak aku utk tgk mende2 yg x sepatutnye di tgk..aku dh clorox minda aku..muahahahha..aku tinggalkan yg baik-baik sahaja...(acheehhh...)

haa..baru aku ingt..aku sebenanye nk buat pesanan kat sinie..ELAKKAN AKTIVITI LUARAN DIMUSIM-MUSIM JEREBU..

waaaa..tue le lg satu sbb otak aku kelabu..aku kene stay dendiam dlm rumah..

hidup tidak bermakna tanpa aktiviti diluar rumah..^_^

No comments: