Thursday, August 25, 2005

bukan entry terakhir

Aku dapat balik ipoh..yeyyyy..
Balik kejap pun jd le..yeyy..
tp balik kali nie balik dgn kesuraman..*sigh*
aku tak sukerk bile atie aku bergolak..
aku tak sukerk bile aku rase sedey..

Untuk tahun lepas dan tahun ini..
aku dh byk dpt kesedihan..
aku dh byk dpt kekecewaan..
orang tua-tua berkata..
"Ilmu paling berguna bila kite belajar dr pengalaman"

utk hari ini..
walaupun aku sedey..
walaupun aku hampa..
alhamdulillah..aku masih boleh tersenyum..
aku masih boleh bergelak..
sekali lagie org tua-tua berpesan..
"suka biar berpada..sedih jangan merana..."
ehehe..tp sebenanye orang tua-tua x ckp camtue..
aku yg pujuk diri sendirik n berckp utk diri aku sendirik..
Utk umur aku yg makin bertambah..
menasihati aku yg masih berjiwa remaja..

Utk kesekian kalinya hati memujuk..
otak menenangkan..
jari menaip..
"Tuhan itu adil..kelebihan utk orang lain..kelemahan utk kita..kelebihan utk kite..kelemahan utk org lain..hidup utk saling lengkap melengkap..."

bila aku bicara di dlm blog..same seperti aku bicara utk diri sendirik..bile aku bicara di dlm diari..same seperti aku bicara utk diri sendirik..blog dan diari fungsinya same bg aku..utk org lain aku x pedulik..yg pentin blog nie blog aku..

disbbkan aku sedey skarang..entry bukan entry terakhir..entry terakhir bile aku menutup mata..

aku sedang menaip sambil tgk cover movie sepet..sadis..:(

No comments: