Friday, August 12, 2005

semalam dan hari ini..esok belum tentu..

Semalam..semalam..aku pergie kelana jaya..semalam jugak aku pergi mid valley..kunun2 aku nak cari beg..target masuk kedai momo(ermm..betui ke kedai nie name camnie ek)..aku dh x nampak beg yg aku nampak dulu..aku cari dan cari lagi kat kedai2 yg ade kat mid nie..akhirnye aku hampa..sebelum tue aku dh ade hati dan perasaan kat beg yg aku nampak kat alamanda..saje je nk kentalkan hati cari kat tempat lain..kunun2 xnak nyesal slh pilih beg..dan nasihat memberku.."kalo dh berkenan tue..baik amik yg itue jugark"..aku lepas geram dgn mkn n lepak2 kat mcd..

Hari nie plak..aku x sengaje pegie putrajaya dan x sengaje gak nk pergie alamanda..x kire..sebelum aku kuciwa lagie..aku nk gak beli beg yg aku nampak hari tue..akhirnye aku berjaya..lepas nie aku x jdkan beg mak mangsa aku kalo aku pakai baju kurung xde poket nk letak purse n enset..ermm..tp aku bukan jenis suke pakai beg..mampu ke aku bertahan pakai beg keliling shoppin complex??xper..kite tunggu dan lihat..ehehehehe..

Utk esok..esok aku nak balik ipoh..yiepiee...jumpe BUK..jumpe PC..jumpe katil..palin special jumpe BUK..mesti BUK makin kurus...waaa..kesian BUK..jumpe pun kejap je..lusa dah balik kl balik..waaaa..sedey balik..BUK sedey..aku sedey..hukhukhuk..

Tapi esok belum tentu..kita hanya merancang..Tuhan menentukan segalanya..

Utk sahabat bernama..****..mungkin hari nie ko bersedey sbb ko kene buat satu pilihan..pilihan tue plak ko x sukerk tp ko kene gak buat utk future ko..sape tau..sbbkan ko redha sume yg jadi..ko dpt dua2 yg ko nak..kalo x dpt..anggap le..ape2 yg berlaku..ada hikmah di sebaliknya..paperhal aku tetap support ko sbb aku kwn ko..mungkin kadang-kadang aku menyepikan diri sbb aku xmau ade org yg slh paham n terase atie tp aku still ingt kite tetap kwn..P.E.A.C.E

selagi aku tak rase dikhianati..kawan tetap kwn..jika ya..anggap je x penah kenal aku..^_^

No comments: