Wednesday, April 20, 2005

bile zura gembire..

sepanjang bebudak U cuti nie..aku sangat gumbira..aku gelak sepuas-puasnye..mende yg dah lame aku x buat..waa...sgt best mengungkap zaman persekolahan..yeah..zaman sekolah..zaman palin best..even aku rase..kenkdg ade gak mende buduh aku buat..aku tetap gumbira..kene berdiri depan assembly..kene rotan..ponteng prep..fly..heheee..nampak mcm budak nakalkan..nakal..nakal pun..xde le sampai memalukan name mak bapak..tue sume memory tue..ehehe..tp aku nie memori jangka pendek..leh ke aku ingt..tue aku kene buat note..aku xmau lupe sume mende best dlm idup aku..mende-mende busuk..sedey..get out from my life..aku ade bace kat mane ntah.."cinta sejati tidak semestinya cinta pertama..cinta sejati mungkin cinta yang terakhir"..aku pikir2 balik ayat tue..ermm..mungkin..yeahh..aku kene cari cinta sejati aku..ehehee..aku tau cinta sejati hanya pada Tuhan..tp aku tau gak..ayat nie utk kite mencari cinta yg menjadi fitrah kite..utk kite sebagai manusia yang lemah di sisi Tuhan..
i hope one day..i get my true luv from one man who always behind me...support me from another side..who can be best fren,enemy,luver and husband for me..->if i get my soulmate..huhuhuh..
P/S : arie ahad nie mau meronggen kat lost world of tambun..burppp...x sabo..ehehehe

No comments: