Saturday, March 19, 2005

di ptg yg suam-suam kuku gak..

aku dapat call dr mr.sunil..eheheh..mcm sunil shetty plak..betui ke aku eja??ahh..pedulihaper aku..conclusionnye..aku dpt job tue..huhuhhu..dgr je salary die nk kasi..huhh..aku rase mcm nk letak tepon..xpun nak maki2.."oitt..company miskin ke..xde duit ke..ingt buat web mcm tulih abc ke..keje nk kasi byk..gaji nk kasi ciput..work under pressure..aku lagie pressure dgn gaji yg ciput"..tp aku x sanggup nak cakap camtue..aku tetap manusia bertamadun..dgn sopan aku menjawab (jawapan aku nie telah ditranslate).."saya fikir dulu..nanti saya akan bgtau keputusan sy" si sunil bls.."if u have good offer from another company..it's okey.."muahahhaa..so..secare x lansung..si sunil nie dh kasi idea ape aku nk jwb bile die call isnin nie...ehehehe..xper..aku tetap yakin..rezeki tue Tuhan dah tetapkan utk setiap org..cuma kite je yg perlu berusaha mencari rezeki yang telah Tuhan tetapkan..arie nie aku bace testi kat frenster..membe aku suh bace..ermm,dr testi tue aku berpikir..kenkdg aku rase..bile kite rase kite sudah jadi cukup baik..kite akan menghukum orang lain tidak baik..aku jugak pernah jd org yg menghukum org..aku menghukum bukan bermaksud aku nie org baik..aku menghukum sbb aku rase geram..rase panas atie walaupun org yg aku hukum tue x menyusahkan aku pun..die just menyusahkan aku bile org lain bertanye kat aku "ko percaye tak die nie...bla..bla.."tak ke menyusahkan aku tue..menyusahkan aku nk berpikir..ape aku nk jwb..kalo aku tipu..org yg tanye dh kene tipu 2 kali..kalo ckp betul..sian plak utk org yg dihukum..kesimpulannye..aku ckp.."nak cayer..cayer le..aku xmau cayer sbb aku mmg x percayer.."harharhar..bile aku ckp camnie..so..aku nk wish "Selamat Pengantin Baru...Semoga kekal hingga ke akhir hayat walaupun aku x dijemput.." utk org yg dihukum..aku x pernah bermaksud utk menghukum..cume aku nk bgtau utk org yg dihukum.."Tak semua orang memandang kekayaan tue satu penghormatan..kekayaan tue kadag2 boleh membunuh jiwa".."What U GiVe..U GeT Back.."..kalo selama kite berkwn..aku x penah pandai menegur..cume pandai mengutuk..maapkan aku..aku xtau care mcm mane utk menegur sbb org dihukum x penah kasi chance aku menegur..kalo selama kita berkawan..aku mcm x pernah nak amik tau..sesungguhnye org dihukum..aku sgt mengambil berat..walau mulut aku mengutuk..dlm atie..aku tetap sygkan persahabatan kite..aku rindukan org dihukum yang dulu..org dihukum..kerana mengambil berat le..aku sanggup meredah malam ikut mane ko pegie..aku nk tgk dgn mate aku sendiri..betul atau tak..aku arapkan sume tue x betul..tp syg..sumenye betul..aku arap sume akan berubah lepas ko dh kawen..aku percaye..sejahat mane pun org tue..dlm naluri die tetap ingin menjadi baik..sebagaimane aku ingin menjadi org baik..walau x pernah baik..ehehee..dr kejauhan aku berdoa..moga kita akan berjumpa lagie dgn persepsi aku yg berbeza..aku sgt berharap..

No comments: