Thursday, April 28, 2005

arie jiwangz zura

siang tadie aku suke je..gelak-gelak, hang out dgn member aku..bile malam menjelma..aku rase sedey sgt..mungkin ke aku sedey sbb kene berpisah dgn member aku di bus stesen dan di pintu pagar rumahnye..sedey..sedey..sedey..aku x suke perkataan ini.Bila aku sedey..aku x boleh menangis..jiwa aku sakit sgt..Doktor pun x boleh tolon.Mungkin jugak aku sedey sebab aku dgr lagu suratan atau kebetulan kat blog meertaro.Lagu kenangan tue..kenangan bersama member aku...

"Walau kita dihadapkan dengan pelbagai pilihan..mengapa sering terjadi..pilihan tak menepati..hingga amat menakutkan menghadapi masa depan..seolah telah terhapus sebuah kehidupan yang kudus"

yupp..mmg aku sangat takut..aku takut aku tersalah pilih sekali lagie walaupun aku tau kite merancang tapi Tuhan menentukan segalanya..
Hari aku sedey.. aku berYM dgn someone yang menyebabkan aku berpikir..terus berpikir..buduhkah aku terus melayan org yang tak pernah menghargai aku?buduhkah aku terus bersabar bila mane die tak pernah bersabar?buduhkah aku sbb terase seperti dipergunakan?buduhkah aku??kalo boleh..aku nak lari jauh-jauh dari seseorg ini..seseorg ini yang tak pernah menghargai aku..tak pernah mahu mengerti siapa aku..aku nak lari ke planet zargus..aku takde lak kapal angkasa..camne ek nak bawa kapal?kapal layar kertas pun aku tak reti buat,macam mane nak bwk kapal angkasa?
Arghhh...aku menciii die..kalau aku boleh putar mase,aku nak putar balik time aku tak pernah kenal dia..tak payah aku nak rase mcm mane sakitnye atie bile org tak menghargai kita..tak pernah menghargai kasih sayang kita..tak pernah menghargai masa yang banyak kita gunakan semata-mata utk dia..


Tapi..kerana dia,aku memahami kite merancang..tapi Tuhan menentukan segalanya..kerana dia,aku menjadi begitu teliti dalam mengatur kehidupan..kerana dia,aku tau ape itu yang dikatakan suratan atau kebetulan..terima kasih dia kerana banyak mengajar aku..
kisah aku dan dia..sudah jd suratan..bukan kebetulan..aku tak pernah menyesal mengenali dia..aku cuma terkilan..wajarkah satu perasaan yang dipupuk begitu lama..hilang dalam sekelip mata..

No comments: