Saturday, April 23, 2005

my best prend..

aku ade kwn..sgt baik..die le kwn..die le basuh berak aku dulu..die le yg selalu dgr aku bercerite tanpa rase buhsan..mak aku. aku dah lame tak rase sedey..last aku sedey 15/10/2004..mmg sedey..aku bukan nk ckp pasai sedey..aku nk ckp betapa mak aku tau aku mmg sedey gile mase tue..walaupun aku rase aku kuat..aku x nangeh..aku x tunjuk kat org aku tgh sedey..mak aku tau jugak..bile die tanye je kenape aku sedey..x sedar air mate aku dah mengalir mcm komuter KTM..aku dah x dpt tahan sedey aku..aku bukan sedey sbb kene berpisah..aku sedey sbb aku rase aku terbuang..dibuang..mak aku berdiri sebelah aku..bg kata-kata semangat..sampai arie nie..die tetap pastikan aku xkan bersedey dgn org yg same..die x suruh aku benci..die x suruh aku marah..die suruh aku bersyukur..bersyukur kerana setiap yang Tuhan jadikan..pasti ada hikmah di sebaliknya..mungkin bukan sekarang..mungkin bukan besok..mungkin jugak setelah habis hayatku..tapi pasti ada hikmah sebaliknya..kerana kata-kata emak,aku x jd org yg lemah menghitung kesedehan aku..mak selalu berceriter pengalaman idup die,kwn-kwn die,sejarah lampaunya..dari situe aku membina kekuatan..aku nak jd mcm emak..sentiasa kental,tabah,sabar..dari situe jugak aku belaja..lelaki ini bermacam ragam tapi sifatnya hanya satu..maaf,andai ada lelaki yang terase sebab aku seorg perempuan..mungkin aku tak memahami..akukan planet zargus..hehehe..terima kaseh mak..

No comments: