Monday, April 25, 2005

aku dah basuh keter..yeaaaa

aku dah basuh keter...aku dah basuh keter..

aku rase macam nak bgtau satu dunia..aku dah basuh keter..huahuahuhau..sesiapa yg mengutuk keter aku..mekasih..kerana anda saya bersemangat utk basuh keter..aku x marah kene kutuk kontraktor pasir,pasir leh kaut satu guni,keter karat giler..sbb.pasir tue leh wat simenkan..(betul tak aku ckp nie)..kire kalo aku dh kumpul pasir..aku leh sedekah kat kilang simen pasir-pasir aku yg aku kumpul..ehehehe..mak aku..ayah aku..sume suke je tgk aku basuh kete arie nie..siap puji-pujian nak naikkan semangat aku..harharhar..aku x mintak pun puji-pujian..aku lagie best org kasi duit jer..muahahaha..

smlm..aku gie lost world of tambun..perghh..mandi x ingt dunia..siap nak lemas..aku tercampak dari tube tue..waa..rase mcm sume air dah masuk dlm lubang idung aku yg besor nie.. member-member aku gelakkan aku..waa..kalo lifeguard selamatkan aku time tue..harus aku pakai topeng lepas nie..cover malu...air cetek pun nak lemas..muahhahaha..moral of the story..nak main gelungsur tue..sila pastikan berat badan partner anda lebih berat dr anda..kalo tak..kompem tercampak..lagie satu..mulut jgn celupar nak suh lifeguard tue tolak lelaju...ehehhe..pastue mandi kat air panas lak..waaa..rase mcm princess lak..tp princess buruk le..harharhar...and lagie satu..sedapnye makan kat johnny..thai chicken rice die sedap hingga menjilat jari kaki aku..lebey kurg rase die mcm kat chicken rice shop..tp sedap lagie kot kat johnny nie...ehehee...waaa..paperpun..aku enjoy smlm..mmg enjoy..nasib baik aku mmg gelap..so xde le sunburn..harharhar...thanks god..

No comments: