Friday, April 22, 2005

pagi yg sunyi..

aku tak suke background blog aku..
aku tukar lagie..
nanti aku tak suke lagie..
aku tukar lagie..
aku tukar lagie..dan..lagie..
itu tandanya..manusia tak pernah puas..
kalau kite sentiasa berpuas atie..
kita xkan nampak peperangan..
kita xkan nampak pergaduhan..
ayam dicekik mati anak jiran..
bukan ayam yang kita cekik balik..
mak bapak..famili.. pencekik ayam jd mangsa..
selagi tiada pembalasan..ayam yg dicekik selalu jd igauan..
mungkin ayam yang dicekik..boleh digoreng
dimakan dengan enaknye..
arghh..muka x puas atie..
kan itu tanda tiada kepuasan..
x cukup dengan mintak maap..
hutang ayam di ganti ayam..
dah ganti pun..x puas atie lagie..
ayam yg mati tue lagie comel..
nak yg comel mcm ayam dah mati..
huhuhu..sukarnya cari kepuasan dalam hidup..
paham tak ape aku ngarut nie???
hehehe..x pahamkan..x paham xper..wat2 mcm paham..
kalo paham..bagus arr..penelitian yang bagus..

No comments: