Friday, April 22, 2005

+ve...-ve..

arie nie aku jual koleksi remaja aku tahun lepas..aku sayang..sayang lagie aku kat bilik aku...dah xde tempat nak letak remaja..terpakse le aku jual..punye le berat atie aku nk berpisah dgn remaja aku..skali jual dpt Rm6 jer..huhuh~...duit tambang minyak pun x lepas nak jenjln...kalo dh kuar mesti nak lepak-lepak..minum-minum..biaserlekan..kuar dgn member..tue je le teman datin aku slalu..sape nak marah..dua-dua single..harharhar...mak ayah je le bisin coz slalu balik lambat..bukan lambat sgt pun..pukul 8 mlm jer..ehehe..lambat ke tue?kalo dulu-dulu..org tua-tua kate dh kene nyuruk setan kuar sampai maghribkan..oppss..jgn kate aku x semayang ek..di mana kite berada..jgn angkuh dgn Tuhan..Tuhan Maha mengetahui setiap amalan yang kite lakukan..ehh..aku bukan org yg sesuai nak kasi advice camnie..aku pun byk gak wat silap..cume yg aku tau..bile kite susah..sentiasa ingt..Tuhan tak pernah menyusahkan hamba-Nya..
balik-balik je rumah..aku rase mate aku nie berat jer skali citer first luv of royal prince..terus bukak lebar mate aku..x sedar air mate aku menitik..aikkss..aku menangis arr...harharhar..dah lame aku x nangis..bile ekk last aku menangis??

No comments: