Monday, September 01, 2008

Selamat Berpuasa

Selamat Berpuasa untuk semua.
Semoga kita menjalani ibadah dengan aman dan sentosa.
Hari ini,
Untuk hari pertama berpuasa,
Saya berbuka di dalam bas.
Oh, syahdunya.
Ditemani lauk dari kampung.

Sekali lagi,
Syahdunya gue...
hukkss..

11 comments:

Ronoroa Zoro said...

aper salahnyer berbuka di dalam bas?? makan ikut mulut jugak kan...

zura lias said...

mmg le x salah..tp..tp..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

arsaili said...

salam ramadhan..paham bertapa syahdunya kan..lagi syahdu kita org yg kat perantauan.....rasa nk balik jer..

bersamala kita mengimarah bulan yg penuh keberkataan ini

:: Cikgu Wiween :: said...

salam ramadhan zura! pose x nih? ehehe bile mau berbuke sama dgn ween :D

yOnnA said...

hahaa..
tempat berbuka yang agak sadis la untuk hari pertama :p

wilda said...

waaa..sgt sedey....huhuhu

MZ said...

sonok apa buka reramai dalam bas tu. lebih sronok kalo bas tu berhenti d tepian hutan dan reramai makan tepi hutan tu. macam kemping la plak :p
*nota kaki - bak skit gulai itik tu. mesti sedap mak masak kan? kan kan?

MZ said...
This comment has been removed by the author.
Hajar said...

hehe. selemat berpuasa awak. mmgla sadis, tp pengalaman tuh :)

zura lias said...

arsaili,
salam..tu ar..tp xleh tahan syahdunya berpuasa kt perantauan..tp x kisah memane pun kan..janji puasa.. :D

ween,
salam ween..poserr..lom tebuk lg..hehehe...jommmm..nnti kite set date ek.. :D

yonna,
tu le pasal..tp bile pikir akak lg untung dari org yg negara kebuluran tu..agak sejuk gak atie..ehhehe

ayang,
ehehehe...pengalaman.. :D

pokcik,
ermm..tp memasing mkn lauk memasing..kalo tak,leh hulur2 kt org2 yg ensem je..opsss...puasa..ehehehe..

p/s:mak x masak gulai itik..tp rendang ayam..pokcik nak rase?hehehe...

hajar,
selamat berpose..tu le..pengalamankan..leh citer kat anak cucu.. *kalo ade n sempat ar*..hihihiih

ak_0143 said...

erm....
erm...
erm...

tatau nak react cmna utk entri ni...
cmna ek nak komen entri2 syahdu???
beta tatau la!
huhuhu
len la kak zura, yang leh ubah2 watak, tiba2 jadi muda belia bila baca entri gue!
pasan sungguh!!!

samat pose!!! =p