Wednesday, July 02, 2008

Letih

Letih dengan Isu Semasa sekarang.
Selepas minyak,
Api naik.
Selepas api,
C4 naik.

Sekarang isu lelaki naik nafsu pada lelaki.
Isk, kena tutup mata anak-anak kecil ni.
Nanti ada yang tanya,
"mak,mak..liwat tu apa?"

Sejarah berulang kembali.

Kalaulah tiada hasad dengki.
Gila kuasa.
Gila glamour.
Maka Saiful Bukhary tidaklah seglamour sekarang.
Tak payah jadi artis atau jadi pemimpin.
Cukup dengan letupkan 1 skandal bersama orang ternama.

Tapi kena pilih orang ternama.
Kalau takat-takat yang ada kuasa nak suruh yang lain tutup mulut.
Jangan mimpi nak pecah rahsia.
Tapi kalau untuk pihak yang satu lagi.
Hari ni report,
Besok terus orang atasan suruh siasat sehabis baik.
:D..

13 comments:

MZ said...

hep! hep! budak kecik baru umur 18 tawon mana bleh citer pasal **wat nih!! senset! senset!!

Noushy Syah said...

Heard in the news Al-Jazeera yesterday and been repeated several times,thus,now I knew what's going on.....

Emmm...

ak_0143 said...

isu pe tuh???
tak paham..
tak paham...


penat pk!
kadang2 rasanya jadi katak bawah tempurung lagi bagos...
tak yah saket hati dengan orang2 yang tak sedar diri memperhambakan orang lain...
tak boleh ke dunia ini aman???

Jie said...

balik berendam sauna, best tau

meen said...

hurmm..bosan kan??? gaduh2..kutuk2 org tu org ni..bukan nak selesaikan masalah negara dan rakyat..tapi dok sibuk hal2 peribadi jatuh menjatuh sesama dorang je....

ya la...bila la nak aman ni..makin havoc je sekarang...

Adry said...

ya ya betul tu... dulu kalau bukan dorang kasi heboh kes ni.. aku rasa ramai orang takkan kenal erti liwat ni...

ish ish ish... bikin malu tol..

Wiween @ Awin said...

biasa la zura..mainan politik.dunia mau kiamat kot.;)

chot said...

yg kena tuduh tu seorg pemimpin..kalau kita ni rakyat biasa apatah lg la..xtahu nak tolong pada siapa...

BasH said...

Taktau nak kata apa...dah penat n letih sgt dengan isu2 pemimpin malaysia..begitula berlaku selagi kuasa tidak dimiliki...ketidakpuasan tetap kelihatan...bila kuasa dimiliki masih kabur tujuan n hala tuju...entah la..

yOnnA said...

bosan la kak isu ni..
err
ape kate akak cite pasal kesah eskem akak yang akak komen kat yonna tu haha..
akak kopi pes je..
dah jadik entry :p

meen said...

zura dah mula keja tempat baru ke ni?

diya said...

huhu. diya pun letih gak kak. letih blog walking. hehe. recently, jarang sket diya blogging. sbb kat sini slalu ujan plus guruh ribut bagai. kdg blackout. tu yg takut nak online. erm, akk sihat? :)

KhaL said...

hehehe politik malaysia diambang kehancoran. sumer gile kuase. bukan nak pk pasal rakyat. hehehe