Thursday, February 14, 2008

Selamat Ulang Tahun Ke-3

Happy Birthday To You..
Happy Birthday To You..
Happy Birthday To :: ^_^ ::..
Happy Birthday To You...

3 Tahun saya berblog.
Angka yang tidaklah besar mana.
Tapi besar di mata saya.
*Walaupun mata saya memang sudah azali besar dari semenjak lahir*

Dari sekadar suka-suka,
Jadi bahan peluah perasaan.
*Sekarang tidak lagi*..hikss..
Dari sekadar bacaan sendiri, Jadi bahan bacaan orang lain.
*Di sini tiada ilmu ye, bahan bacaan yang sia-sia.*
Sila pergi ke blog berilmiah.

Dari Work Hard..Stay Cheerful,
Menjadi :: ^_^ ::

Tapi yang penting,
Dari blog saya mendapat kenalan.
Terima kasih blogku. Muahs..Muahss...

Selagi saya mampu,
Saya akan bercerita di blog.
Bukan untuk orang lain.
Tapi diri sendiri.

Saya pentingkan diri.
Hahaha..

Akhirul Kalam,


HAPPY BIRTHDAY :: ^_^ ::..

12 comments:

umi_e said...

ermmmmmmmmm tulis je ler apa yang nak dituliskan... ini kan blog zura... peduli apa dgn orang... buat utk kepuasan diri sendiri kan.... keep it up :-* mmuahhhhhhhhhhhhh

AK said...

waaa!!! da 3 taun da??? masa valentine ke???
kita baru nak menanjak dua taun..

tu maknanya blog ini dah tua! sama mcam tuan punya blog! hehehe

congrats2!
sush nak tahan sampai 3 taun neh...

akak punya masa valentine, kita punya masa hari guru... hehe

halym said...

happy anniversary ke 3..

semoga kekal hingga ke anak cucu cicit piut..ekeke

aria ayumi said...

huhu. tahniah tahniah. waaa dh 3 tahun akk berblog. lebih kurang sama ngan diya. tapi, diya tak ingat tarikh memula start blogging dulu. just ingat, after SPM. awal tahun 2005. huhu. muga akk terus berblog lah ye... :)

Anonymous said...

selamat ulangtahun...lama juga ko ber blog ye...terima kasih krn rajin menjenguk blog aku beb!

Noushy Syah said...

hohoho..happy 3rd anni for the blog..yeh yeh, keep blogging my friend.We started blogging the same year but you are ahead 7 mos than me coz Noushy started blogging in August 2oo5.

hahhaha, this is your blog feel free to write as long as adhere to the blogging etiquette!

Keep writing and be my friend yea..coz many comes and go and certain friendship comes with seasons...

Zura from BKS,I'm glad I've known you,Bro Rick,Kuden,Katarsis who still keep in touch even just by dropping by to say hello once in a while unlike others completely gone with the wind.They must have good reasons for that and hope we will remain till the day we share the CKT-- just the 4 of us ok?*wink wink*

Hajar said...

wa, happy birthday. semoga terus rajin menulis yer? pedulikan apa orang nak kata. ni blog sendiri, suka hati la nak tulis apa kan? :D

memula dulu saya berblog pun sekadar suka2. akhirnya dapat banyak manfaat yang kita sendiri x sedar :)

gambatte (^_^)

arsaili said...

tahniah..moga beroleh kebaikan

MZ said...

epi bezday!!! mana kek? pak cik nak ciskek! :-"

zura lias said...

kak e,
tenkiu kak e..haah..dedulu,zura penah wat popup,"ini blog aku,sukati aku nak ckp ape"..sbb ade yg mengomen kt ym...tp bile org tu zura dh blockkan id ym die..hahaha..buang ar popup tu..:D

kamal,
tenkiu kamal..hahaha..aah,mase valentine..org len sambut valentine,akak wat blog..hahaha..semoga kite terus bertahan update blog ek..nnti akak wish selamat hari guru kt blog kamal..hahaha..

en halym,
tenkiu..insyaAllah..kalo pjg umur..:D

diya,
tenkiu diya..kalo diya nk tau diya start bile..check kt archive diya..:D..kite same2 maintain blog ek..>:D<

chot,
tenkiu..mesti..blog ko salah satu blog yg wajib aku lawat..:D

noush,
tenkiu..tenkiu..*speechless*..but i'm glad to have frens like u...jom ckt..insyaAllah..*wink..wink*

hajar,
tenkiu...yupp..blog mmg manyak manfaatnya..:D

arsaili,
tenkiu..:D

pokcik,
tenkiu..xleh mkn ciskek le pokcik..sy tgh on diet skarang ni..tp kenny rogers mau ar..hahahhaa

MZ said...

pak cik yg nak mkn ciskek. juera tolong tengok jek dah la :)) ekekeke

zura lias said...

pokcik,
erkk...sy x boleh,kalo patut2 kite leh halang..sy halang..:D