Thursday, December 13, 2007

Bila Aku Sudah Tiada

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua entry lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu curahkan cahaya

Siapa sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selama
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua entrylagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

Gelak tawa tangisan hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya

Siapa sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selama
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua entry lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

9 comments:

aria ayumi said...

mcm ade maksud je lagu ni kak... jgn tinggalkan daku owh kak zura cayam... *cewahh* :D

mamaranggie said...

nape ni sayang?mcm ade sesuatu aje?ade masalah ke sayang?

MZ said...

uiks.. sapa sayang2 kat atas ni? *jeles nih*

Noushy Syah said...

Bila aku sudah tiada,
Simpan saje dalam kenangan
Just reminiscing once in a while
I'll be more than happier...
Remembering the last lovely words
That you left me that day...

thus..

Do not save your loving speeches for your friends till they are dead. Do not write them on their tombstones, speak them rather now instead.

xoxo.

arsaili said...

erkk...simpan entry kat mana?

Hajar said...

uik, cam sedeh jer ni. jgn sedeh2 ek? tapi lagu diorang ni bleh tahan gak ;)

yOnnA said...

heheh..
lagu kumpulan HUJAN kan :p
haha..
a ah la kak..
nk simpan entry kat mane :p

chot said...

ni lirik lagu hujan kan? jumpa mereka di rantai weekend ni..hehe

zura lias said...

diya,
erk..maksudnye..akak suke lagu nie..:D..

mamaranggie,
erkk...sy okies je..hehhee..saje suke lagu nie..thanx kakak..:D..

pokcik,
erkk..jgn riso pokcik..sy x curang..hahahaha...

noush,
nice knowing u..i like u..:D..

arsaili,
dlm memori..hahahaa..

hajar,
erkk..x sedey..tp minat lagu nie skarang..:D.

yonna,
ehhee..pandai...simpan dlm atie yonna ek...hikss..

chot,
haah,lirik lagu hujan..kemslm kt diorg ek...aku ingt diorg group indon..rupenye dak MMU dulu ek..bagus..bagus..mengujakan halwa telinga aku..ehehhee