Monday, June 12, 2006

PiLot, Buk N Madonna...

Selepas percutian panjang, saya kembali bekerja. Mood bekerja masih tiada, mood bercuti masih ada sisa-sisa. Badan saya sakit, mata saya sembab. Badan sakit xtau kenapa, mata sembab kerana kembali bangun pd pukul 6.30 pg dan tidak dibenarkan tidur kembali melainkan jika saya mau berhenti kerja.
Ahli keluarga saya semakin bertambah. Dulu ada Buk, sekarang ade Lotter, ada madonna yang jantinanye jantan. Mujurlah madonna penah bercium dgn Britney jd tidak salahlah kucin itu namanye Madonna bukan Mcdonald. Buk menunjukkan aura jeles. Hak tidur di katil bilik depan sudah dirampas umpama Amerika merampas Iraq. Buk mau memberontak mcm rakyat iraq mau memberontak tp terhalang disebabkan takut jentikan di telinga.
Buk cume memendam perasaan dgn satu impian mau menyerang Madonna jika tiada siapa yg sedar. Mungkin Buk bernasib baik, semasa Madonna tiba, saya ada dirumah dan boleh memenangkan Buk, paling tidak memujuk Buk. Jika saya kembali bekerja, mak sudah kasik warnin sama BUk..no manja2...cuma rotan ajer kalo noti..Lotter menunjukkan aura mau ganti tempat Buk, mungkin terlalu awal sbb kaki lotter masih goyang-goyang.
Saya bahagia, saya suka bile tgk gelagat kucin2 saya. Jadi pecutian panjang mmg membahagiakan saya sbb dy dpt berjumpe kucing-kucin sy.



Nota Tambahan

Ini dialog sepupu sy bersama adiknya.



Kakyang : Adik nnti nak jd ape bile besar?

Haziq : Adik nak jd pilot, nak bawak kapal terbang.

Kakyang : Adik nak bawak sape dalam kapal terbang?

Haziq : Adik nak bawak kakak zue'a ..dgn baby kemen *kemen adalah ultraman*

Kakyang : Adik nak bawak kakak zue'a dgn baby kemen je?xnak bawak org lain?
Haziq : aah, adik nak bwk kakak zue'a jer..
Kakyang : Adik nak bwk sorg2 kapal terbang..nk sughuh kakak zue'a duduk sorg2 dgn baby kemen je?
Haziq : Aah, kakak zue'a duduk sorg2 je dgn baby kemen.



Budak kecik mmg pandai menilai..Haziq baru berumur 3 tahun. Bangganye saya ade adik sepupu yg boleh membuatkan kakaknye jeleskan saya.ahhahaha..sambungan dialog..

Kakyang : Nanti kakyang belikan adik baby kemen ek lagie besar ek..

Haziq : Okies..mekaceh kakyang..

Kakyang : Kakyang beli bile haziq dh jd pilot ek..





Oh, 22 tahun lagie. Masa tue saya berumur 46 tahun. Masih mampu naik kapal tebang atau sudah ada di dalam tanah?

No comments: