Wednesday, June 28, 2006

Caca Marbai

Saya sekarang seorang penagih. Bukan penagih dadah sbb sy x rela jadi najis. Rela membuang najis. *suke..:D*. Saya penagih wayang. Pantang ada masa terluang, pantang ada yang lapang pasti menjadi mangsa utk menagih wayang bersama saya.
Sewajarnya ucapan terima kasih tak terhingga pada rakan-rakan yang sudi menemani tidak kira kaum, bangsa atau jantina. Saya amat menghargainya walaupun kadang-kadang penghargaan saya berupa air kosong segelas atau kawan yang menemani plak terpaksa membelanja saya. ehehe..xper, ade ubi,ade batas, ade hari, bleh balas.

Untuk hari ini, birthday seorang rakan saya yang sudah bertunang. Waah, Pak Lah senirik sy tidak buat entry special sempena birthdaynya. *eh..bila birthday Pak Lah?*. Kawan saya yang saya panggil Suen adalah tuan empunya birthday walaupun ade orang itu sering cuba membetulkan panggilan saya dgn menyuruh saya memanggil sue bukan suen. Saya pedulik haper sbb sy sudah terbiase memanggil suen. Suen tak marah, orang lain plak lebey-lebey. Eh, emosi plak.:D..
Happy Birthday To You..
Happy Birthday To You..
Happy Birthday To You..
Saya nak Makan Kenny Rogers Tahun Depan..

Eh, salah lirik ke?tak..tak salahkan Suen?hikks...Mad, Tolon jayakan impian nk mkn kenny rogers tahun depan ek..:D..*sy tahu Mad membaca blog nie kan..*kelip-kelip mata*

Aktiviti saya minggu lepas, Balik pukul 4 pagi, terbongkang atas toto Suen, Mengorat doktor di HUKM *tp x dapat ek..sedey..:((..nk ngorat KUZA pun x dpt, ingtkan dapat rase nayi ayam kg..hikss..*toche-toche pada Suen yang membelanja menu tengahari jumaat.

Sabtu itu, mulanya aktiviti hanya dirumah tapi sudah bertukar bila ade yang msg mau menemani tp xde arah tujuan. Ahad mmg ada tujuan dan akhirnya Isnin & Selasa saya duduk dirumah akibat demam.

Inilah akibatnya jika bermain hujan. * Dulu-dulu mak sedare bilang, sape demam sbb bermain ujan atau main di arie panas tapi sy bermain di pagi arie pulang semasa embun menitis. *

No comments: