Wednesday, March 16, 2005

di ptg arie yg suam-suam kuku..

arie nie aku rase nk berceriter tp xtau nk citer dgn saper..so..aku bukak blog aku..cerite dgn blog le..harharhar..arie nie aku gie interview..sbb instinct aku suh gie..aku gie..bile instinct suh pegie..aku x rase takut..aku x rase nervous..otak aku dh imagine..ensem ke haa interviewer tue..ehehe..kenape mesti aku ingt ensem..kenape x suke pikir lawa?pasai aku x suke boss pompuan walaupun aku pompuan..muahahhah..memule masuk.."hello.."..receptionist balas.."hello..sambil tersenyum manis..terus kasi form..pastue..sorg2 pekerje die masuk..aiyakk..apesal pemandangan jd gelap nie..?ade sorg kakak yg same-same nk interview ckp.."akak tanye pakcik guard kat bwh..die kate company nie sume company TUT..aduii..ayat2 seterusnye aku xmau ckp..nnti bleh mengecikkan atie sesape yg bace..walaupun aku x pernah mewarwarkan blog aku nie sbb blog aku nie khas utk aku luahkan rase sedey aku..rase eppy aku..rase benci aku..tp aku sedar..blog nie berada di dalam dunia internet yg bile2 mase org2 yg tak patut bace akan bace and akan meletus le satu isu perkauman..ehehe..ehh..nk sambung balik pasai interview..pastue boss panggey masuk..ape yg aku imagine sgt silap..absolutely wrong!!..muahahhaa..boss bertanye.."bla..bla..bla.."aku bls.."bla..bla..bla.."..sambil dlm hati aku berpikir..aku nk ke keje company nie..ehh aku x dpt kot..akak kat luar lagie byk pengalaman..xper le..jwb je soklan die..dh abih sessi soal jwb..aku balik umah abg aku..aku dh x pikir pasai interview tue sbb aku rase aku x dpt walaupun instinct aku dgn jahatnye ckp..yakin ke ko x dpt?harharhar..aku xmau ikut instinct aku..xmau pikir..xmau pikir pasai interview..eehhehe..

No comments: