Sunday, March 13, 2005

kenapa..mengapa..

muahahaha..aku tau sekarang kenapa..mengapa aku buat blog..
dulu-dulu..aku marah..aku sedih..aku keciwa..aku tulih dlm diary..aku conteng-conteng aper2 kertas yang aku jumpe..sila..sila tgk buku-buku aku..lagie selalu aku bukak buku tue..lagie banyak tulisan-tulisan..lukisan yg ntahhapentah..tanda aku sedang lepaskan suatu mende yang aku xtau mcmmane aku nk lepaskan..palin teruk kene exam paper aku...ehehee..
bile aku buat blog..bile aku mula berceriter aper yg aku rase..secare tak lansung..kertas-kertas sekeliling aku dah selamat...aku dah malas nak tulih dalam diari sebab aku dah nyorokkan diari aku satu tempat rahsia..bile rase tgh tensen..tgh suke..aku kene cari diari aku..aduiii..sangat letih..so..aku cari alternatif lain plak..so..blog plak jd mangsa..muahahahahaa..aku rase lagie okeh kot..ade gak topik aku nak berdebat dgn org lain...muahahahha..aku sgt suke satu discussion yg ada byk fahaman..bukan fahaman satu hala..bile kite dgr pendapat org lain..satu dari minda kite mula terbukak dengan sendirinye..bila terbukak..secara tak lansung..kalo perangai x matured pun..janji kite berpikiran matang...muahahahha..tp satu je la..org lain dapat bace ape2 yg kite tgh tensen..kalo selame nie..aku sedey aku share dgn diari bisu aku..xpun..kalo aku rase xde le menensenkan aku sgt..aku akan berkongsi dgn membe2 yg sudi nk mendgr walaupun x kasi ape2 pendapat..dgr pun dh cukup baik..itu pun aku dah rase aku nie dihargai..thanks my friends..

No comments: