Friday, April 17, 2009

Kenapa hari ni bukan Sabtu?

Saya lihat tingkap.

Kicauan burung,
Mendung yang damai,
Angin segar menghembus badan.

Terdengar suara jiran bising di dapur,
Menambah keceriaan di pagi hari.

Saya bangun dari katil,
Dengan suatu semangat,
Semoga hari ini hari Sabtu.

Malangnya tidak.

Dan ke arah bilik air dengan langkah yang longlai,
Kerana hari ini masih perlu ke pejabat,
Mengadap kerja dan sesak di jalan raya.

Rutin hidup. ~SIGH~

14 comments:

Diya Kamaruzaman said...

buat perkara yg sama setiap hari mmg ada sedikit bosan kan kak. diya paham. pernah lalui dan sedang lalui. huhu

zura lias said...

diya,
haah..betul..betul..betul...tp terpaksa dan kene paksakan diri..
:(

meen said...

zura..hari ni dah sabtu, tapi akak kena pi keja jugak huhu.

Sangat berharap hari ni adalah ahad..dan esok adalah ahad..dan esok lagi sekali pun hari ahad..huhu

13may said...

zura...hari ni dah ahad...

saja ajer nak bagitau :P

13may said...

esok plak hari isnin... :)

13may said...

lepas tu plak hari selasa :D

13may said...

then after that hari Rabu...

13may said...

lepas Rabu hari khamis...

13may said...

pastu jumaat...

13may said...

then sabtu...bestnya cuti :D

13may said...

aiseh...'ter'banyak plak komen...tak perasan tadi :D

hehhe hehhe

zura lias said...

kak meen,
hari ni ahad..yeayyyy..esok isnin.. :: mode muram :: uuhuhuhu...

13May,
mintak2 yang sabtu tu datang cepat sikit...hiks...

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

金瓜米粉Jason said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社