Friday, March 23, 2007

Tag Desktop

En Sham telah mentag saya dengan tajuknya Tag Desktop. Saya rasakan ini peluang keemasan kerana saya buntu apa yang mau diceritakan hari ini. Biase le, pagi-pagi memang begini. Ada sedikit kebluran terjadi pada cik zura ini.


Resolution : 1440 x 900 pixel
(right clik/properties/setting) ->Windows OS
(apple->About this Mac->More Info) ->Mac OS

Laptop, LCD or CRT monitor : LCD

Kaedah (bagi yang blur) :
Hit "Print Scrn" button (sblh F12) > paste kat paint/adobe photoshop..:) ->Windows OS
Command+Shift+3 (Nanti dah ada kat desktop jadi file) ->Mac OS

Rasenya kalo orang-orang tertentu mesti tau dari mana saya amik wallpaper ni. Hiks..
Saya sebarkan virus ini kepada rakan-rakan yang blognya berada dalam list blog saya. Yang xde dalam list pun dialu-alukan.

4 comments:

MZ said...

dengan ini, saya, sebagai penyimpan mohor besar orang2 lama yang pakaii spek, kontek lens dan seangkatan dengan nya, memohon ... agar font di blog ini di besarkan atau di kembangkan *bak kata dak bulat* barang sedikit jika tak banyak. kocik bonar. kono pak cik sepet2kan mata, kene tengok dedekat nak baca ... siannn pak cik ni ha ;))huhuhuhu

zura lias said...

alahai pokcinn..sian plak esey tgk..nnti le pakcik ek..ade mase sy akan edit balik font-font nie..buat mase nie, pokcik pakai kanta pembesar ek...;)

Anonymous said...

MZ hahahahaha...ades pakcik sorng ni heheh..erk tuk tuan rumah..nice desktop!!~ :D

zura lias said...

ehhehee..sian pakcikan..anywat..tq...:D