Thursday, October 05, 2006

Tiket Bas

Masa berjalan pantas. Sedar-sedar sudah pukul 4.09 pm.
Besok sudah Jumaat. Hari ini Khamis.
Dan semalam adalah hari Rabu.
Lusa pula Sabtu.
Sabtu hari saya balik ke kg kerana saya perlu bekerja pada hari Sabtu.
Mula-mula saya sedih kerana plan telah dirancang dengan sebaik mungkin.
Bila dengar double allowance, saya suker..*Sengeh*
Tidak lagi keluh-kesah perkhidmatan di hari Sabtu.

Saya berharap jika pemandu bas atau mana-mana perseorangan yang menyediakan bas pulang ke Ipoh membaca blog saya atau terjumpa blog saya atau ada kawan-kawan yang membaca dan mempunyai kawan-kawan yang ada kaitan dengan pengangkutan bas ke Ipoh, silalah beritahu

"Saya perlukan tiket bas, jangan dijual tiket itu sepenuhnya. Tinggalkan satu sahaja untuk puteri ini kerana puteri ini hanya nekad pergi ke Puduraya dan terus menaiki bas pada hari Sabtu sesudah kerja yang tidak tau habisnya bile"

Nota: Jika cara ini berhasil, saya suke..:D..

1 comment:

Anonymous said...

hahaha..
aku tau sebab apa..
ni sbb Tech Forum Day tu kan..
;)
sian...