Monday, June 23, 2008

Jumpa Ween Tomei..

Hari sabtu buat hati berdebar.
Bertemu seseorang yang selalu melayan saya berborak.
Tapi rupa hanya dikenali menerusi ruang maya.

Janji yang sepatutnya petang bertukar ke malam atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.
Titik pertemuan di McD Mid Valley berdekatan wayang.
Mencari awek comel yang duduk menunggu.
Saya perhati satu-satu.
Ada seorang gadis,berbaju maroon,sedang membelek telefon.
Saya cuba menelefon sambil mendekati.
Bila dia menoleh,
Sah,tepat orangnya adalah ween.
Kami berjalan menuruni escalator dan berborak seperti sudah kenal 10 tahun.
Tiada kejanggalan.
Sama seperti berborak di YM atau di ruang blog.

Menyambung sesi mengumpatbersembang di Mc D level bawah.
Terima kasih ween kerana membelanja saya.
Dari satu topik ke satu topik.

Sebelum pulang,bergambar kenangan bersama ween di tempat berdekatan Mc D.



Selesai membayar tiket parking.
Bergerak mencari kereta.
Walaupun ween baru dikenali.
Tapi dia terpaksa mengikut peel saya yang sering hilang ingatan.
Saya lupa dimanakah saya parking!!
Berkeliaran di tempat yang sama,
Hati saya terdetik, agaknya kereta saya disorok jin.
Eheheh..*Saya memang suka berimaginasi tinggi*

Akhirnya,
Jumpa juga kereta.
Nun di satu sudut yang saya sendiri lupa,
Saya pikir A23 rupanya A28.
Sebelum-sebelum ini,
Kalau saya bergerak berseorangan,
Saya memang akan tangkap gambar tiang untuk memastikan saya tidak lupa.
Tapi memandangkan keadaan tergesa-gesa untuk berjumpa ween,
Maka aktiviti itu terkeluar dari ingatan.

Kesian ween,
Baru berjumpa kena berpeluh mengikut saya mencari kereta.
Jangan serik ye ween.
Hiks..

Bersembang lagi di dalam kereta.
Seakan masa yang mencemburui.
Tidak puas meluangkan masa bersama ween.

Akhirnya ween rakamkan lagi kenangan di dalam kereta.


Comel tak ween?
Comelkan.
Semoga hubungan ini berkekalan.
Yeay, dapat kawan yang memahami. :D

22 comments:

:: Wiween :: said...

yuhuuu..wahahah tu dia..suda apdet dak comei yg manis ni.ehehe lawak arr zura bley lupe kete park kat A mana satu.agagagga :P

siyes besh borak dgn zura..huwaaa cam jap jek rasa kan..xpe xpe..pasni ween slalu tuwon KL kite nonton yek! *kenyit*

Anonymous said...

Errr...Biler kakak comel ni nak date ngan saya plak....saya pun secomel kak ween per....takmo² ader 1st time deting ngan saya ker....bleh la...bleh la....kita men bowling ker....

P/s: No Komen pasal hilang ingatan...(mode ngorat kakak comel mana bleh kutuk)

AK said...

huhuhu
kuar ngn chekgu ween ek...
dia bawak rotan skali tak???
ops!

apa lah gambar... dua tmpt berbeza, tapi posing sama...
macam copy paste je ke latar blkng yang berbeza... haha

ok kak! sabtu nih tggu lagi kat mc d tuh... kita lak date! hahaha

tapi akak la kene blnja sbb dah keje... pastuh, akak kene cari keta sowang2, saya tggu depan mid valley tuh, kat tmpt teksi2 tuh... mcm boss tggu drivernya...

err saya duk blakang ek!

hahaha

Anonymous said...

hehehe. akk neh, ada ke jin nak sorok kete... jin sorok budak comel je kak... ekekeke

p/s-rsnya kompem pasneh komen pakcik - hati pakcik juga berdebar-debar melihat juera

ngehhhh :p

meen said...

zura oooo zuraaaa...nak cubit pipi skit hihi..K.meen alergic tgk pipi gebu ni..rasa nak cubiiiit jek..

IamYonna said...

aiseh akak ni :))
hahhaa..
akak sgt comel la ;P
grr..
pasni kalo jin sorok betul2 kete akak padan muke ..
blerrkk haha :p

wahh sonok jumpe kak ween :D
hee..
bile nk date ngan yonna ni kak? :(

Anonymous said...

arghh...g mid valley xajak kite huhuh...nk majuk la nie..g dgn aween plk tue...nk ikot nk ikot

Unknown said...

sempat ambik gambar lagi tu..hehe

MZ said...

teringin rasanya nak berposing2 dgn tuan tanah sedemikian rupa. apakan daya ... geget jari je la ek? :p :p :p

zura lias said...

ween,
tue ar..mmg zura kene pastikan,kuar kete..tangkap gambar tiang dulu..ehehe...

nnti ween nk turun,sound awal2 ek..leh beli tiket siap2..hikss..

ronoroa zoro,
ngengadanya dia.. buweeekkk... :P

kamal,
ween x bwk rotan..tp die blanje ayam mcd..hehehehe...peberet akak tu..*saje sound cenggitu,bg hint kat kamal*..ahahhaa

saje posing cenggitu..ala2 mcm gaya same tp tempat lain2..hikss...photoshop gitu..hakhakhak..

p/s:segala permintaan tidak dilayann..cisss..ade atie nk jd boss ek.. :P

diya,
hahaha..imaginasi akak mmg tinggi..

p/s:akak lg suka kalo pokcik berdebar n x sabar nk blanje akak kennny rogers...nyuummm..nyummm..

kak meen,
erkkk..alamak..takittt...kompem pipi mmg tembam nie..sampai kak meen ckp gebu nie.. waaaaaaaaa..:(

yonna,
yonna lg tomeiiii..alaa..xmo le mintak kete akak kene sorok jin..suh jin kasik akak manyak duit xpe..hahaha..

kalo yonna sudi nk date dgn akak..akak okies je..hihhi..

framestone,
ermm..tp xpe ke..kalo join kene blanje kitorg..hahahhahhahaa..

chot,
tu ar ko..xmo amik gambar aku..dh ween yg tolon amik gambar aku..*mode gile bergambar*..hakhakhak..

pokcik,
hihihi...bulehhhh..tp upah kenny rogers..porche sebijik..bungalow kat bangi sebijik..hihihih...

Diary of my now said...

memang best ya zura kalau dpt jumpa kawan blog first time.
rasa cam kejap jer kan~??

Anonymous said...

hehehe. nnt klw pakcik nak banje akk, akk ajak diya skali okeh :p

p/s-pakcik nak posing gitu ngan kak zura, kena lah banje kitorg. wah gitu. memandai je diya. haha

AK said...

hahaha kak zura... kantoi!!!
delete entri ek...
google reader beta ada entri ini la...

Mode : Meroyan (Jiwa Kacau)
from :: ^_^ :: by zura lias

hehe... tak mo copy paste lebeh2...

sabor ek!!!

MZ said...

amboi sonok nya ... juera ngan diya nak banjer pak cik! pastu nak amik gambar posing2 ngan pak cik! *^_^* owh bahagia nya ...

Noushy Syah said...

Love reading the comments as much as reading the entries..,spt Kak Meen cakap, pp tembam hak hak hak!

Noushy Syah said...

ooppsss NOOO sorry bukan tembam but gebu,lolz...

Hajar said...

uhu, saya pun teringin nak cubit pipi tuh. hehe...
tapi siyes, saya pun selalu lupa park keta kat mana esp kalo pegi shopping complex yg besar gedabak ni. huhu..

Anonymous said...

huhu. kamal ni bising jelah. dh kak zura takmo publish entri tu, boleh plak die ckp kat sini. adesss [diya lak lebih2. harharhar]

Anonymous said...

itu baru jumpa ween dah lupa park kete kt mana

kalo lahhhhhhhhhhh jumpa..erk..sapa erk..dot dot lahhh


mesti saje wat2 lupa.. leh spend time together lama2

zura lias said...

kuncop,
haah..so..bile kuncop nk jumpa zura sambil blanje eskim nie..hahahaha

diya,
okies..okies..nnti pokcik nk blanje akak msg2 diya..tp bile ek?lamenye nk tunggu..hihihi..

kamal,
cehh..ceh..ceh..ade gak yg tau..hahahaha...xpe..kamal je pun yg tau..tarak hal..hikss..akak dh pindahkan kt blog private akak..hihhihi

pokcik,
ohh..pokcik cube mentunggang-terbalikkan ayat...diya..tgk pokcik nie...

noush,
alamakkkk...noush pun ckp pipi tembam ke?waaaaa....gebu pun sinonim dgn tembam gak..waaaaa..

hajar,
haa??tembam gakk..iskk..kene diet nie..huhuuh..tu ar..org mcm kite kene tangkap gambar bile parkin sensorg kt shoppin complex..

diya,
xpe..diya..akak x kisah diya marah kamal..hahahaha...*bagus jd adik ipar nie..tp akak xde adik*.. :(

kak jie,
hehehee...kalo jumpe dot dot itu pokcik..mmg saje nk wat lupa..nk suh pokcik belikan kete len..hihihi..

Anonymous said...

oh knpe plk kite kne belanje korg ek...erm kne belanje ape ek...nk gak tau nie..cam suspen je

Anonymous said...

Pelupa Rupanya...