Wednesday, February 07, 2007

Sambungan

Tiba-tiba saya rasa macam malas la nk cerita, kisah-kisah malang saya dari hari sabtu sampai le semalam. Saya cuma buat ayat dengan bentuk yang pendek.

- Nak pergi kenduri kawen terperangkap kat jalan raya dalam 1 jam sebab Le Tour De Langkawi. Pegi kenduri kawen time
lauk dah habis.
- Pemandu bas yang berhenti nak tikam nombor.
- Pemandu bas berhenti dekat stesen usang.
- Pemandu bas bawak macam siput.
- Saya terlepas nak tengok ABP.
- Kena beratur panjang kat stesen LRT, tiba-tiba system down.
- Kena marah dengan teman yang mengambil saya di stesen LRT kerana lama menunggu.
- Kena pujuk teman yang berasap kerana lama menunggu. (eheheh..pujuk ke)
- Kereta berbau macam ada bangkai dalam kereta. Rupa-rupanya teman yang marah terpijak taik ape-ntah.(hilang marah,hikss)
- Kereta tak boleh nak brek.
- Jumlah kerugian bertambah nak membetulkan kereta.
- Bakal disaman polis. Alhamdulillah, selamat. (bijak,bijak..bukan saya tapi teman)

Malang-malang seterusnya tak perlu le saya cerita sebab saya dapat mengesan ada spy di sini. You know who you are.

Mood untuk bercerita, zero

No comments: