Saturday, August 08, 2009

Mental Tak Stabil

Ada banyak rasa nak diluah.
Tapi taktau apa nak diluah.
Ada bahu rasa nak sandar,
Tapi takut berat sebelah.

Ada rasa macam nak nangis.
Tapi yang jatuh air hidung di waktu pagi.
Ada rasa macam nak jerit sekuat hati.
Takut raksasa terjaga plak.

Cuba tonggeng kaki ke atas,
Kepala ke bawah.
Oh tidak.
Penin beb.
Bawak kereta laju-laju?
Tak boleh.
Saya dah berjanji dengan seseorang.
Apa pun perasaan saya,
Sila jangan bawak kete laju-laju.
Tabiat yang dulu,
Tinggalkan jauh-jauh.

Cukup royanan saya untuk takat ni.
Saya belum sempat balas komen.
Belum sempat jenguk blog teman.
Nanti saya cari masa lapang-lapang.
Saya pusing keliling dunia maya.

P/S :
Acu, sorie..tadi bz gilerk tahap gaban.
Ada keje urgent.
Tak boleh nak angkat sebarang telepon yang masuk.
Rasa macam tak cukup napas nak kejar masa.
Fuhh...