Monday, February 20, 2006

Tag Of 4

Tag?ape itu tag?kene tag?kene tag tue mcm main kejar-kejar ke?sip-sip orang..sape kene kene kejar. Haa..kalo ikut fahaman aku mcm tue le tag ek. Kire aku kene jd pengejar le nie. OO..nak kejar ape ek?4 jer..asal tak 10?huhuhhu..sbb kerja aku kene delay leh le aku bazir duit opis jd "pengejar"..

FOUR JOBS:
1. Pencuci longkang rumah
2. Pencuci pinggan mangkuk
3. Pemandu sepenuh masa (sekarang dh part time)
4. It Database

FOUR MOVIES THAT I LIKE:
1. Harry Potter..sume yg ade kat wayang.
2. Gol n Gincu
3. Sepet
4. Spiderman 1 n 2

FOUR PLACES I'VE LIVED:
1. KTT
2. Sekolah Raja (P) Taayah
3. Matrix Kuala Pilah
4. Bangi + Putrajaya

FOUR PEBERET TV SERIES:
1. Friends
2. My Wife n Kids
3. Dalam Hati Ada Cinta 1,2,3,4..(pss..aku jiwang..muahahaahah)
4. Sin Chan

FOUR PLACES I'VE BEEN ON VACATION:
1. Perghelis
2. Genting Highlands
3. Pulau Pangkor
4. Melaka..kg "mama"..^_^

THE FOUR BLOGS I VISIT DAILY:
1. orang suke komen pasal seni
2. orang suke cerita pasal anak-anak
3. orang pandai tangkap gambar
4. kawan aku

FOUR OF MY PEBERET FOODS:
1. nasi ayam
2. nasi puteh sambal ikan bilis + ikan goreng panas
3. mee goreng
4. mee hailam

FOUR PLACES I'D RATHER BE:
1. Pantai-pantai kat Malaysia
2. Sg-sg kat m'sia
3.Gunung-gunung kat M'sia
4. Apa-ape je tempat yg redup, sejuk, tenang..

FOUR ALBUMS I CAN'T LIVE W/O:
1. Peter Pan
2. N/A
3. N/A
4. N/A

FOUR VEHICLES I OWN:
1. Basikal bmx tayar 4
2. basikal roda 3
3. lori mainan adiah dr abang mase g melaka
4. AEP 1**3

FOUR OF u, PLEASE CARRY ON THESE VIRUS:
1. Alang
2. Ayang
3. Kuza
4. Adah

p/s: nie aku buh name yg aku rase leh update blog minggu nie. Kalo rase sesape yg bace free je nk buat..buat le..sukati le..kitekan tgh main kejar-kejar nie..sip-sip sape kene die kene kejar.

No comments: