Wednesday, February 15, 2006

HAPPY BIRTHDAY MY BLOG...

Ada 2 mende dalam hidup aku hari nie. Utk pagi td, aku dpt SMS dari seorg kawan.
“ wak kete elok2,jgn accident lai..cedera x?kalo sakit g jumpa dok..jgn biaq cam tu ja..”

Aku bace sambil mata tgk kat screen enset. Selepas bace, tetibe kaki aku tergelecet lantas jatuh dan cedera di sebelah kaki menghasilkan darah dan kulit yg tersagat. Waa…bukan bawak kete je leh eksiden, bawak enset pun bleh eksiden. Oleh itu SMS itu patut ditukar..
“ wak enset elok2, jgn x nampak lonkang!!!”

Perkara ke-2, seorang sahabat jugak mengucapkan HAPPY ANNIVERSARY. * mekasih ek*. Aku lupa, sungguh lupa. 14/2 bukan hari Valentine utk aku tapi hari kelahiran blog aku. Kesibukan yang melanda buat aku lupa diari Online aku nie.

Sebelum terlambat, aku nk wish kat blog aku..”HAPPY BIRTHDAY. Sorie le ek lambat wish. Jgn majuk ye cayang..ala manja..mucuk-mucuk..jgn DOWN lg ek. Nanti saya xtau nk ngadu kat sape. Kalo sy tak publish, sy still simpan as a draft. Kalo dah DOWN, nnti satu ape pun sy xleh taip, xleh bace. SAYA SAYANG AWAK!!!..mase saya tgh DOWN dulu, awk menjadikan hidup saya begitu berharga. Awak buat saya bangkit balik dan jdkan diri sy bersemangat mcm kesatria baja hitam. YEAHHH!!!!

No comments: