Sunday, October 23, 2005

Aku dah letak lagu raya aishah tue..kalo sempat, aku letak sume lagu-lagu yg aku sukerk..kalo tak sempat,lagu aishah nie aje..kalo dgr ade bunyi-bunyi jepun..sila refresh..raye-raye nie, x layan jepun jap..
Aku nak citer betape tensennye bile komputer rosak. Tgh2 nak guna, time nie ar merajuk. Bukan merajuk sikit-sikit..merajuk yg buat duit aku bakal dilaburkan ke jln yg murni.Dah le aku nk settlekan pasai streamyx, call sane, call sinie..hasilnye tak ade lagie..mie, need ur help..eheheheh...
Utk bulan nie aje, bajet kene pusing balik. Sabar, sabar..bulan puasa kene byk bersabar. Bila dh mlm je aku bleh hempuk pc tue..muahahahhahahaa...kire senang ckp, byk yg x menjadi utk bulan nie.
Macam hari tue, aku punye le dh lame agak kepingin mau gie uptown. Asal nk pegie, mesti ade halangan. Mase hari ke berape ntah kite poser, aku n member2 bukak poser reramai kat alamanda. So, ingt pg tue sahur leh sahur kat uptown. Dah rase mcm nk ckp dah..akhirnye..dapat gak..Pukul 12 mlm memulakan perjalanan mcm nk gie berperang je padahal nk gie sahur. Pastue dpt sms dr k.ida.."korg, kite tukar tempat le ek, uptown nie jem arr.."
waaa..akhirnye..kantoi lg x dpt pegie. Walaupun aku kepingin mau pegie uptown tp aku x sanggup redah jem..last-last sahur kat ampang je..bleh arr..(nk sedapkan atie)..hukhukhuk...Mungkin Uptown xnak meraikan kedatangan aku kat sane. Sebab tue dr tahun bile ntah, asal nk pegie je mesti terhalang.
Kali nie ade wat plan lain lak. Kalo menjadi, akhirnye dpt gak pergie..ehehee..Put, tolon realisasikan ek..hahahahahah...nk rase betul ke chicken chop uptown sedap..utk makan, sanggup je pergie jauh-jauh. Cube kalo ade majlis kebajikan, dh dekat pun mcm malas je nk pergie..(mmg nk kene hempuk zura nie)..
Utk malang bulan nie gak, aku slh beli tudung. Baju raya warna lain, tudung kaler lain..kene gak kuar duit balik nk cari tudung same dgn baju. Bulan puasa nie menuntut pengorbanan yg tinggi.
Sesape free 1hb 11 nie..jom bukak poser kat KLIA...(jemputan khas)..^_^

No comments: