Tuesday, January 25, 2011

Sayang.zip

Semalam penat yang amat.
Telefon Bulan sebelum tidur.
Itu kelaziman.
Tapi sebab masa telepon yang terlalu awal,
Bulan mahu nonton tv dahulu.

Saya golek-golek atas katil.
Sampai mata terpejam.
Dan untuk semalam,
Kami hanya bercakap dalam 2 minit sahaja.

Dan kelaziman jugak,
Bila sampai opis di pagi hari,
Akan bukak email dahulu.

Dan rutin ini tetap berlaku pagi tadi.
Cuma yang tak rutinnya,
Tetiba ada email dari milo.
Itu nama pena si Bulan.
Katanya nama time berchatting dulu kala.

Dan itu bukan kelaziman.
Sebab Bulan jarang-jarang mau mengemail saya kecuali yang penting-penting.

To : Email saya @ domain company
From : Milo
Subject : To my darling
Attached : Sayang.zip

Saya pikir ini pasal hal-hal yang selalunya penting-penting.
Saya download dan buat kerja opis dengan tenang dahulu.
Bila otak sudah lapang sedikit,
Baru download dan extract Sayang.zip.

Oh,
Itu bukan fail penting-penting.
Tapi itu sangat penting di hati saya.
Bulan kirimkan lagu.
Perkara yang jarang-jarang di buat,
Bila di buat bisa buat hati terharu.

Terima Kasih Sayang.
Dunia tanpa sempadan,
Cinta tanpa had.

Sayang - Ajai & Marsha

La la... ku sayang kamu...
la la memang ku cinta...
la la la la.....

Ku taruh hati ku
pada bicara tentang cinta
kau mungkin pun tahu
kata hati mu

Aku cuba menghalang
tapi ku tak terdaya kasih
namun sayang yang hadir
membawa sinar

Lena aku didalam pelukanmu
ku tak pernah rasa cintamu sebegini
bisakah terus begini
pertahankan cintaku

Kata hati jangan lepaskan cinta
kerna kita seharuslah hidup bersama
biar badai datang melanda
cinta tak akan goyang

Rasa akan tentukan
kesetian hati ini
kita terus bergini
hingga akhirnya... ohh...

Memangku cinta
ku sayang kamu

Aku cinta
ku sayang padamu..




3 comments:

ronoroa said...

cik puan azura dah tuko alamat url yer.....tapi naper tak cat rumah...alamat dah baru tapi rumah fesen lama....

luna said...

Angah....alang nak lagu juga....sweeettttt!

jejakalkindi said...

hmm...ingat kan zip apa tadi..hehe