Saturday, June 26, 2010

World Cup Yang Lambat Update

Ini entry terlambat.
Patut update time World Cup,
Tapi masa menjelesi diriku ini.

11hb Jun 2010 - 2.30 Petang
- Bersiap untuk muka diconteng. Kalau mintak muka saya diconteng lagi mungkin saya akan katakan tidak sama sekali. Tak boleh paham camne orang yang selalu makeup tetiap hari, sungguh sabar orang-orang itu.

11hb Jun 2010 - 5.00 Ptg
-Bergegas ke masjid untuk upacara menjadi bini orang. Saya taktau nape perasaan berdebar itu tiada. Mungkinkah saya sudah paku kuat-kuat dalam kepala, ini salah satu proses kehidupan.



11hb Jun 2010 - 6.00 Petang
- Sudah sah menjadi isteri kepada Mior Mohd. Shahriman. Semoga ikatan ini kekal hingga ke akhir hayat. Terima kasih kerana menerima diri ini yang serba kekurangan. Bersama kita menjalin kebahagiaan dunia dan akhirat.




Dia suamiku.
Aku Isterinya.


5 comments:

wki said...

tahniah angah!! :)

Kujie said...

dpt tgok gambar pun rasa mcm dah seronokkkkkkkkk sgt. moga bahagia berkekalan

Fid said...

Kak Zura! tahniah. lambat bukak blog. hehehe. anda sungguh cun! semoga bahagia selalu!

jejakalkindi said...

tahniah..semoga berbahagia sampai bila2..

MZ said...

ngancam nya gambar dak pipit kat atas tu. rugi pak cik x masuk minang dulu :)) muehehehe