Friday, May 26, 2006

Anda Tidak Tersalah Masuk Blog!!!

Memule saya rasa saya takde kerje, jadi saya mula terasa ingin menukar skin. Bila sudah hampir separuh jalan, saya rase skin saya itu tidak mesra pengguna. Saya memegang konsep dalam pembinaan laman web, kita tidak perlu bermati-mati membuat design yang cantik tapi tidak mesra pengguna, loading lambat. Tetapi disebabkan tiba-tiba saya mendapat keje skali bedebuk, saya mengambil masa untuk menukar blog yang mesra pengguna.
Hari ini, disaat kerja yang menimbun, saya menukar skin saya ini untuk sementara..*mungkin sementara* jika ada masa lapang yang banyak. Jika tidak,ini adalah skin yang terbaru. Saya ada banyak mende untuk bercerita tapi disebabkan masa yang jeles dengan saya, saya hanya bercakap di dalam hati. Meluahkan di dalam hati apa yang saya rasa.
JIka lihat layout ini, sila jgn ingat anda tersalah blog.

No comments: