Wednesday, December 07, 2005

Hari Yang Membahagiakan..lalalalala..

hari nie best..hari nie ceria..hari nie suke..muahahhaa..gelak lagie dan lagie..Minggu-minggu sebelum nie, kalo datang kerja je aku kene bukak komputer cepat, kene bukak printer cepat,kene check online system, kene lari sana..lari sinie..hari nie tak sangka semua dah settle..oppss..tak settle lagie. Still ade parents yg x wat lg verification process tp xde le sebyk mane.Hari nie boleh gunakan internet dgn "sebaik-baiknya"..muahahahahah..gelak lagie..

Walaupun ade parent sudah kasik 2nd reminder, die nak username n password cepat..aku tetap leh senang hati sbb username n password tue akan disettlekan dalam minggu nie oleh boss aku walaupun aku tau mesti lepas tue aku jugak yg kene buat..huhuhu..tp xper..nk bergumbira gak arie nie. Dalam byk2 mende yg menensenkan aku kerja kat sinie, ade jugak mende yg menyeronokkan..boss aku baik hati. Bila aku blur, die akan explain lg skali..kalo aku x reti wat coding..die tolon buatkan coding yg aku xtau..bile aku xtau ape nk ckp dgn parents nk kasi explain system tue still testing..die tolon buatkan ayat..tp mende besar palin menensenkan kerje kat sinie dtg dr boss gak..bukan boss aku tp boss besar..chairman kat sinie..hukhukhuk..utk skarang nie die xde kat sinie, aku terase keseronokan..kang kalo die dh balik..mula ar rasa mcm nk cuti setahun..:(

Hari sabtu nie nk gie shoppin..yeaa..proses menghabiskan duit..:(..dah le bulan 12 nie byk citer best..huhuhu..xtau nk listkan mane yg nk tgk..rase mcm nk tgk sume..tp kalo tgk kingkong kat times square pun best gakkan..^_^..proses menghabiskan duit lagie..huhuhhu..

No comments: