Tuesday, November 08, 2005

Hidup jadi ceria bila hati tgh suka..
Hidup jadi duka bila hati dlm lara..

Aku dah lama x menjenguk blog. Bukan blog aje, check email pun payah. Internet kat opis tue ntah bile le nk okeh. Tunggu chairman nk dekat balik dr UK baru okeh kot.huhuhu..tensen sikit bile internet xde nie..nak gune kat rumah, bile dah malam je bantal dah lambai-lambai. Malam nie aku saje paksakan diri nk online gak tp YM x on le kang ntah pukul baper aku tidor..ehehehe...
Malam nie aku ronda2 blog org..pergh..sumenye tgh berduka lara ke.. sume citer pasai kecewa, sakit hati..xper..sabo..sabo..sume berlaku ade hikmahnya..(ckp kat diri sendiri gak)..yg pentin raya tetap raya. Aku raya xde le sakan tp balik kg belah ayah aku sampai je rumah demam terus. Nak amik panadol kat dapur pun dh x larat. Nasib baik emak yg baik hati mengerti anaknya mmg dah x larat sgt. Mak tolon amikkan panadol, mak tolon basahkan kepala, sumenya mak..sungguh beruntung saya mendapat ibu seperti mak..^_^..Bangun je tidor dh rase okeh..jd x okeh bile tgk rambut byk dh gugur..alamak, dh tua ke aku nie?mula arr kepala otak ingt nk potong rambut. Semenjak aku sekolah menengah, x pernah aku potong kat kedai. Semuanya mak yg potong. Bila dah besar-besar nie je rase teringin nk potong kat kedai balik. Kesian mak tersengguk-sengguk nk potong rambut. Sebabkan niat aku nk potong rambut kat kedai, sampai skarang aku x potong-potong rambut lg. Asal gie kedai je rase mcm syg lak nk potong...tp bile dh start gugur nie rase mcm kene gunting je rambut nie..dr botak, baik pendek..ehehehe...
Takpun gugur sbb aku byk berpikir kot skarang nie. Mende remeh temeh pun aku nk pikir. Aku suke tgk org yg jenis x sensitif. Kepala x pusing pikir mende-mende x sepatut dipikir. Tue sbb berat makin susut kot. Tang muke je x susut. Still tembam mcm dulu...ahakzzz....
n last thing..aku dh lame x berlibur kat panggung wayang..mcm menarik je november dgn disember nie..jom..jom..kite gie tgk wayang..aku tgk sensorg pun jln je..kalo ade org nk temankan lg okeh..kasi nama ek kalo nk join..^_^

No comments: